Sales Team PL Sales & Marketing Automation
  • Strona główna
  • Pozycjonowanie produktów B2B
  • Kontakt
    • Realizacja projektów >
      • Project manager
      • Projekty wydawnicze

Strategie pozycjonowania produktów


Content marketing czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Pozycjonowanie produktu B2B - korzyści dla Twojej firmy

Pozycjonujemy wybrane produkty i usługi przeznaczone dla klienta biznesowego (przemysł, przetwórstwo, logistyka, agro).

Działamy w oparciu o spójną strategię:
  • dedykowana strona produktowa
  • mocny content marketing
  • social media B2B
  • media branżowe online
Efektem naszych działań jest:
  • wysoka pozycja w wyszukiwarce dla konkretnej frazy
  • pełna informacja o produkcie przed ofertą konkurencji
  • szybka ścieżka kontaktu kupującego z handlowcem

Pozycjonowanie produktu - co to jest

Pozycjonowanie produktu to działania prowadzące do tego, aby w świadomości konsumentów docelowych produkt lub marka zajęły określone, wyróżniające i pożądane miejsce w porównaniu z produktami konkurencji.

Pozycjonowanie jest więc wykreowaniem takiego wizerunku produktu który skłoni klienta do jego zakupu.

Pozycja produktu to zestaw spostrzeżeń, wrażeń i odczuć na temat danego produktu, jakie mają nabywcy, porównując go z produktami konkurencyjnymi.

Pozycjonowanie produktu przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingowych  pozwala osiągnąć jak najlepszą przewagę konkurencyjną.


Pozycjonowanie firmy i marki

Pozycjonowanie firmy to działania, które mają na celu wykreowanie pozytywnych skojarzeń, tego jak firmę postrzegają klienci i jakie pozytywne cechy wyróżniają ją spośród konkurencji. Umiejętne pozycjonowanie ma na celu doprowadzenie do ukształtowania znanej marki która będzie miała lojalnych klientów.

Narzędziem pomocnym w pozycjonowaniu produkt są tzw. mapy percepcji produktu pokazują w sposób graficzny percepcję różnych marek produktów przez ich nabywców, są budowane na podstawie badań i ułatwiają planowanie. Pozwalają one wyznaczyć cechy produktu najbardziej pożądanego.

Mapy percepcji buduje się tworząc układy współrzędnych dla każdej możliwej kombinacji dwóch cech badanego przedmiotu. Budowane są one na podstawie rzeczywistych badań nabywców.

Obraz

Wspierane przez Stwórz własną unikalną stronę internetową przy użyciu konfigurowalnych szablonów.
  • Strona główna
  • Pozycjonowanie produktów B2B
  • Kontakt
    • Realizacja projektów >
      • Project manager
      • Projekty wydawnicze